Sabtu, 15 November 2008

perasaan tamak

Disini timbul la perasaan tamak dalam diri kita. Kalau boleh kita nak dpt 1,303 pip. Sama la dengan perangai saya dulu, last-last yang saya dapat adalah margin call. Untung hari ni 30 pip,esok rugi 120 pip. Saya rasa ramai yang mengalami masalah yang serupa. Kadang rasa timbul perasaan nak berhenti sahaja dari main forex. Duit makin lama makin habis, untung cuma rasa2-3 kali. Kenapa begitu?
Sekali pandang pada graf, bukan susah forex ni. Itulah tanggapan pertama bila mengenali duniaforex.


kat bawah buy, kat atas sell. Dah boleh dapat profit 1,303 pip. Tapi kenapa ramai yang dapat margin call? Kenapa 95% trader loss? Indicator ada beratus-ratus, kelas forex masuk dah berlambak, ada yang bayar, ada yang free. Tetapi kenapa masih lagi loss?Sebab forex senang sangatlah akhir saya dapat hasil seperti ni


Senang kan? senang untuk dapat merah. Rasa nak menangis pun ada. Nak berhenti forex punada. Salah indicator ke? atau salah cikgu yang mengajar ke
Kalaulah saya dapat hasil macam yang bawah ni kan best.

Instaforex

  © Blogger template ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP