Sabtu, 15 November 2008

SALAH SIAPA

So salah siapa sekarang? signal anda? cikgu forex anda? Saya pun bukan seorang yang hebat.
Dalam trade saya , ada juga saya loss. Dalam forex loss adalah asam garam. Terima loss anda sebagai pengajaran. Mungkin pagi ni anda loss tapi petang anda profit. Saya tak harapkan anda ikut cakap saya tapi ubah persepsi cara trading anda. Maksimumkan profit anda dan kurang kan loss anda. Bagilah duit 5usd sekali pun, >kalau konsep dan teknik anda betul, 5 usd akan jadi 5000usd. tapi kalah konsep dan teknik anda salah , 10k usd pun boleh habis sekejap sahaja.


Panjang jugak saya bercerita, harap lepas ni ramai yang tukar konsep dan cara trade. Jangansalah sesiapa kalau anda losss dalam forex sebab semua datang daripada anda sendiri. Bendadah ada depan mata anda tapi anda terlupa atau tidak perasan . Saya pun pernah lalui apa yang anda lalui sekarang. Memang pahit nak terima loss, macam-macam cara dah cuba, kelas pun dahbanyak masuk. Tapi jawapan yang saya dapat hanya loss. Forex memang tiada belas kasihan.Dua tawaran sahaja diberikan. Anda rugi atau anda untung. Semua teknik adalah sama tapiapabila konsep anda salah maka anda sebenarnya yang salah

  © Blogger template ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP